Ποιά είναι τα οφέλη της άσκησης,πόσα είδη υπάρχουν και ποιό είναι κατάλληλο για εμένα

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας

«Υγεία είναι η κατάσταση της πλήρους φυσικής, πνευματικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι απλά η απουσία ασθενειών και αναπηριών». Η τεχνολογία και η αυτοματοποίηση της εποχής καταδικάζουν τα άτομα σε ακινησία. Ενώ οι απαιτήσεις της εποχής μας σε φυσική σωματική εργασία μειώνονται, η ανάγκη για σωματική άσκηση αυξάνει, ακριβώς επειδή η άσκηση μπορεί να συμβάλλει στη φυσική και πνευματική ευεξία.

ΑΣΚΗΣΗ VS ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

  • Άσκηση είναι κάθε κίνηση του σώματος και φυσική δραστηριότητα του ανθρώπου στην οποία συμμετέχουν κυρίως μεγάλες μυϊκές ομάδες.
  • Με την άσκηση επιδιώκει κανείς να βελτιώσει την υγεία του και τη φυσική του κατάσταση.
  • Αντίθετα, αθλητισμός είναι κάθε αυστηρά δομημένη φυσική δραστηριότητα, με αυστηρούς κανόνες, υψηλό ανταγωνισμό, εξειδίκευση, που έχει ως βασικό σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης.

ΑΣΚΗΣΗ VS ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

  • Άσκηση είναι κάθε κίνηση του σώματος και φυσική δραστηριότητα του ανθρώπου στην οποία συμμετέχουν κυρίως μεγάλες μυϊκές ομάδες.
  • Με την άσκηση επιδιώκει κανείς να βελτιώσει την υγεία του και τη φυσική του κατάσταση.
  • Αντίθετα, αθλητισμός είναι κάθε αυστηρά δομημένη φυσική δραστηριότητα, με αυστηρούς κανόνες, υψηλό ανταγωνισμό, εξειδίκευση, που έχει ως βασικό σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης.

ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

  • Μείωση του κινδύνου καρδιοπάθειας ή πρόωρου θανάτου.
  • Μείωση του κινδύνου νοσημάτων όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, η υπέρταση, η υπερχοληστερολαιμία, τα εγκεφαλικά επεισόδια, η οστεοπόρωση, κ.ά.
  • Αύξηση των καύσεων με αποτέλεσμα να μειώνεται το υπερβάλλον σωματικό βάρος.

 

  • Περισσότερη αντοχή, δύναμη και ελαστικότητα των μυών.
  • Ενδυνάμωση των μυών και αύξηση της ενέργειας και του σθένους.
  • Βελτίωση της εμφάνισης και της στάσης του σώματος.
  • Σωματική και ψυχική ευεξία και αύξηση της αυτοπεποίθησης.
  • Μείωση του κινδύνου κρυολογήματος και γριπώδους λοίμωξης κατά 23%.
  • Αποφυγή του καπνίσματος, του αλκοόλ και άλλων ανθυγιεινών συνηθειών

  • Για την απόκτηση των ανωτέρω, αρκούν 30 λεπτά σωματικής άσκησης, μέτριας έντασης τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Παρόλα αυτά, στην Ευρώπη πάνω από τα 2/3 του πληθυσμού δεν ακολουθούν τη σύσταση αυτή.
  • Οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε καθιστική ζωή, περνάμε πολύ χρόνο μπροστά στην τηλεόραση και μετακινούμαστε με το αυτοκίνητο αντί να περπατάμε.

ΑΕΡΟΒΙΑ VS ΑΝΑΕΡΟΒΙΑ

Μια πολύ συχνή ερώτηση των ανθρώπων που ξεκινάνε ένα πρόγραμμα γυμναστικής είναι ποιο είδος άσκησης Αερόβιας ή Αναερόβιας πρέπει να ακολουθήσουν για να μειώσουν το ποσοστό λίπους στο σώμα τους .Καταρχήν να δώσουμε ένα ορισμό για το τι εννοούμε όταν λέμε αερόβια και τι αναερόβια άσκηση

Όταν αναφερόμαστε σε αερόβια άσκηση εννοούμε τη μορφή της άσκησης η οποία μπορεί να γίνει παρατεταμένα χωρίς διακοπή για αρκετή ώρα όπως για παράδειγμα το περπάτημα ή το jogging.

Όταν αναφερόμαστε στην αναερόβια άσκηση εννοούμε μια πιο εκρηκτικής μορφής άσκηση όπως για παράδειγμα οι ασκήσεις με βάρη, τα sprind τα push ups κ.α.

Αν έπρεπε να απαντήσουμε μονολεκτικά ποιο είδος άσκησης προτείνουμε αερόβιο ή αναερόβιο τότε η πιο σωστή απάντηση θα ήταν εξαρτάται .Είναι πολύ βασικό προαπαιτούμενο το πλαίσιο στο οποίο αναφερόμαστε. Π.χ. αν έχουμε να κάνουμε με ένα παχύσαρκο άτομο με χαμηλή φυσική κατάσταση η χαμηλής έντασης αερόβια είναι αυτό που θα τον βοηθήσει περισσότερο.

Αν αναφερόμαστε σε ένα άτομο με φυσιολογικό βάρος και καλή φυσική κατάσταση η έντονη αναερόβια γυμναστική είναι προτιμότερη, μιάς και θα τον βοηθήσει να χτίσει μυϊκό ιστό, να αυξήσει το μεταβολισμό του όχι μόνο κατά τη διάρκεια της γυμναστικής αλλά και αρκετές ώρες μετά.

Η αναερόβια και η αερόβια άσκηση είναι εξίσου απαραίτητες μορφές γυμναστικής, η καθεμία για διαφορετικό σκοπό και πλαίσιο. Η συχνή άποψη, πως η αερόβια είναι πιο χρήσιμη από την αναερόβια για την απώλεια λίπους είναι ανακριβής. Αδιαμφισβήτητα η έντονη αναερόβια γυμναστική μπορεί να είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την βελτίωση της υγείας και της σωματικής σύστασης. Ανάλογα τους στόχους που θέτει ο κάθε ασκούμενος αυτά τα δύο είδη μπορούν να συνδυαστούν για τα μέγιστα αποτελέσματα.

This one is pretty obvious though any assessment of scalability extends beyond the system itself to include the technical organization, and the answers to the first two questions below will indicate how the respondent thinks about scalability, not just from a technical perspective, but an organizational one also.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

No products in the cart.